kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Friday, May 28, 2010

Gambar Passport Rania

|
Sepatutnya dah boleh collect ari isnin ari tu bermula kul 9 pagi. Tapi adik aku agak kemalasan nak mengulang ke Melaka hari-hari.. Yerla, ahad dah g buat, pastu sebab tak sempat siap, boleh amik keesokkan harinya. Tapi tak koser lah sangat dia tu nak rushing balik sekolah nak g Melaka lak amik passport.

So semalam baru dia p amik. Tu pun memula dia kata nak amik ari rabu, tapi disebabkan ari rabu tu mendung n nak hujan jek, so dia cencel nak g sebab semata-mata nak balik tido, boleh? Sabo jela aku.

Bila tengok gambar Dina ni geram pulak aku.





Mata booooolat, lidah jelir, rambut cacak.. HAHAHAHAHA

Paling tak tahan, tang rambut cacak tu laaaa.. Dah letak minyak banyak-banyak pun, rambut tetap tercacak jugak. Degil sungguh kau rambut ya!!








mrs e

0 comments: