kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Monday, May 3, 2010

Isnin

|
Asal hari isnin jek, mesti mood takde.. Rasa malas bebetul nak wat keje..


Masuk keje mata pun mengantuk, muka langsung takde garis senyum.. Macam dah lupe lak nak senyum tu camne pun ade. HAHA


Serius, aku betul-betul cam bosssssssssssaaannn sekarang ni. Ni baru pukul 10, ade lebih kurang 7 jam lagi sebelum boleh balik.. wuwuwuwu~




P/s : aku rasa kalau ari isnin ari gaji, mungkin takle rasa takde mood sangat macam ni kut.. hiks :)








mrs e

1 comments:

isya said...

sama2! ni pun asik on9 je.. huhu
sungguh tk baik kn? ;p