kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Saturday, May 8, 2010

Mengelat Sikit :P

|
Dapat tag ini daripada eis. Asyik lupa jek nak membuatnya. K, here we go..

Instructions :

1. Go to your photo files. Select the 8th photo folder.

2. Select the 8th photo in that folder.

3. Post that photo along with the story behind it.


***Aku mengelat. Aku tak suka nombor 8, aku suka nombor 7.  So aku amik folder yang ke 7 dan gambar yang ke 7.. Kira aci la ye.. ngeh ngeh ngeh..~





A story behind it (tengok tuh, 7 jugakkk aku kasi =P)
1. Gambar ni masa benti isi minyak on the way CCM ke Penang tahun lepas.
2. Dalam gambar ni, aku ngan anak sedara aku, Fauzan Hafiz.
3. Kereta dalam gambar ini adalah keta wawa. Yup, kitorang naik keta dia masa tu.
4. Kat belakang keta tu, nampak mr e tengah isi minyak ;p
5. Shawl yang aku pakai tu, pestaim pakai masa tu.. sib baik 'menjadi' n tak susah membentuknya
6. Buat simbol pis, konon cool lah tu.. ahahahaha
7. Tak tau dah nak letak point ape pasal gambar tu.. hahahahaha






mrs e

1 comments:

eis said...

thanx :D
peace!