kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Friday, May 28, 2010

Wesak Day, Aku Keje!

|
Uissshhh.. Seronok ar korang cuti-cuti sakan ek? Aku le yang keje.. tsk tsk tsk T_______T.. Kampeni tempat aku keje ni tak amik cuti sempena ari wesak la korang.. sob sob sob

Syok leeee korang dapat cuti sampai 3 hari ek. Mesti memasing banyak plan nak ke sana sini, kan? Cuma aku nak tujukan la rangkap lagu kat bawah ni untuk korang² yang bercuti sakan

"..dalam korang bergembira.. 
pasti ada yang berduka..
syok bercuti berjalan sini sana..
jangan lupa aku yang bekerjaaaaaaa.."
(ikut melodi lagu raya Rahimah Rahim)


Apepun, kepada yang bercuti-cuti malaysia mahupun yang balik kampung.. Hati-hati di jalan raya. Ingatlah orang yang disayang :))







mrs e

0 comments: