kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Thursday, June 3, 2010

Dapat Ini :)

|

Tak ingat bila sebenarnya, tapi ade satu hari tu aku g kat tempat member aku (ala-ala mengular sebenarnya HAHA). Tanye serba sket tentang keje, pastu masa nak balik semula g tempat aku tu aku terperasan, dia ngan member sebelah tempat duduk dia henpon dah ade casing cam kat atas tu. Selama ni tak pernah pulak aku nampak dia pakai.

Aku pun tegurlah. Yerla, tak penah² kannn.. Apa mimpi?

Sekali terus dia keluarkan dua warna casing, suh aku pilih. Satu kaler hitam, satu kaler coklat. Setelah aku pilih², aku rasa aku lebih suka yang kaler coklat.

So, yang kat atas tulah pilihan aku, dan menjadi milik aku. Yang bestnya, FOC okeh!

Sungguh seronok kan kalau dapat barang free. Hehehuhuhihihoho =D







mrs e

2 comments:

puterikurekure said...

brg free memang best! hehehe~

isya said...

comel!