kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Monday, June 14, 2010

Gambar Dah Upload

|
Just A Short Update


Gambar vacation to Jakarta aku dah siap upload dalam fb. 


Sesapa tak sabar nak tunggu entri aku pasal Jakarta tu, bolehlah tengok dulu gambar-gambar yang ade..


Nak kena amik masa gak kut aku nak mengingat balik setiap kejadian untuk aku coretkan kat sini. 


Harap gambar tu boleh menjamu mata korang dulu.. HEHE :)







mrs e

1 comments:

puterikurekure said...

ok. berdesup nak ke sana skarang jugak! hehehe~