kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Friday, June 25, 2010

Hambek Ko Sebijik!

|
Bukan sebijik PENUMBUK ya! ;)


Dari ari tu sebenarnya aku tetiba (ceh, tetiba konon!) teringin nak makan kek SR. Terbayang-bayang jek kat mata aku ni kek tu melambai-lambai dan memanggil-manggil aku makan dia. HAHA.


Kalau aku nak pegi sendiri memang tak lah kan. Sebab nak g ke Muo semata-mata nak ke SR tu macam tak berbaloi-baloi.


So, aku sms fifi suh dia belikan, sebab dia kan memang mengajar kat Muo. Tapi atas sebab-sebab yang tak dapat dielakkan, dia tak dapat beli hari yang aku request tuh.


Semalam, baru dia belikan. YIPPPIEEEEEEEEEE :)


Sekali hambek ko, sebijk terus dia beli. Uhuk.

takyah tulis ape-ape, sebab nak wat makan jek pun.. hiks


Fuhhhh.. tinggi giler kek nih. Berbeza betul ngan ketinggian sebjik kek Choc Moist nye.. Selalu tu beli yang Choc Moist takdelah tinggi macam nih.


Semput la haku nak ngabehkan sensorang makan. Ni boleh wat stok bape hari ni gaknye. Seb baik lah, ade assistant yang tolong makan. Mau pengsan 80 kali kalau aku sorang yang kena habiskan. HEHE.


TQ fifi ♥ :)


Ohhh.. kek ni jugak sebagai tanda celebration besday Nur Fatin Hanina (anak sedara aku) yang ke 10 tahun ari ni.. Celebrate secara maya jeklah.. (Iyo la tu.. HAHA) Kira cik ma makan kek ni untuk Nina la yer ;Pp










mrs e

3 comments:

puterikurekure said...

NAK SIKIIIITTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!

Eis said...

grrrr..nak kek jugak!!
chop! ini ke gmbr yg edit sambil berdiri tu? hehe

mrs e said...

puterikurekure;
ha meh la intan, jemput, jemput.. banyak lagi dalam fridge tu.. hiks

eis;
boleh jek.. jom makan kek dengan teh o panas.. wuuu.. syokkk ;)

chop! hahahaha, tepat sekali hik hik hik