kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Friday, June 4, 2010

Majlis Perkahwinan Akim & Abby

|
Baru ari ni la nak citer kan? Dah nak seminggu dah berlalu.. HAHA. Ape punya malesss lah aku ni.. Bukan ape, malas betul aku ni nak transfer gamba masuk lappy. Tapi ku gagahkan lah jugak.. hiks

So, ini majlis kahwin sepupu aku minggu lepas, ari sabtu. Mr e lak tak dapat pegi, sebab ade inventory samsung. Aku pergi berempat jek ngan mak aku, fifi n dina.

Memula ingat nak gerak awal, at last kul 11 jugak baru gerak dari rumah.. Haihhh..

Malas nak citer banyak, tengok jela gambar-gambar nih..

Pelamin


Lepas makan, masuk umah n duduk berborak ngan sedara mara. Kiri sekali tu mak aku

Dina yang melepak macam kat umah aje lagaknya

aku n fifi
aku dah macam muka kembang semangkuk.. 
hishhh.. kembang nye aku..
kena diet nih, takleh jadik

fifi & dina


Pengantin berarak


Bersanding atas pelamin


Ciumkan Dina kat pengantin
Orang tua-tua kata, sebab pengantin ade sawan, sebab tu kalau ade baby kena ciumkan
Kononnya supaya tak terkena sawan tu




The Paparazzi & Mamarazzi
Sume tekun amik gambar.. heee~







Berposing.. Cantik gak kan baju kaler hitam-putih pakai tuk pengantin macam ni?


Pengantin bersama makcik & sepupu

Pengantin bersama aku yang muka besar dulang
Bukan dulang biasa okeh, dulang tembaga lagik
har har har~

Abby & fifi


Buah tangan yang dibawa, siap ade laici 5 tin tuh
Memang adat orang terengganu ke?


Owh, tuk pengetahuan, sepupu aku yang lelaki tuh. Kira ni majlis bertandang pihak perempuan kepada pihak lelaki la. Majlis pihak perempuan dah lama dah, lepas raya tahun lepas kalau tak silap aku masa berlangsungnya.

Ermmm.. lagi satu, kalau korang nampak diorang sanding berdua, tapi sebenarnya sanding bertiga okeh. Si Abby tu dah ngandung 3 bulan.. wieeeee =)

Oklah, itu aje. Dah kata aku pun malas nak celoteh bebanyak kan, so jadi la ini entri malas. Hohoho.







mrs e

1 comments:

puterikurekure said...

laici nom...nom....
:)