kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Tuesday, June 22, 2010

Rambang

|
1. Aku adelah mengantuk gilerrrr sekarang ni. Nak kata aku berjaga tengok bola, takkkk.. (aku tak minat bola heh.) Tapi yang pasti, mata adelah seperti dilekat-lekat dengan gam gajah yang susah nak dicelikkan. Nak tunggu pukul 1 lambat lagi lak tuh. huhu

2. Pagi tadi nak bangun g keje pun sangat la mencabar keimanan & ketakwaan. Hujan pepagi ni yang lagi syiokkk tido, kan? Tapi mengenangkan aku dah banyak cuti dan dah MC minggu lepas, hajat nak panjat semula katil lepas solat subuh terpaksa aku kuburkan. Terus capai towel n g mandi. Sejukkkkk.. Brrrrrr

3. Aku menghabiskan saki baki hutang pose aku saat ini. Ermm.. mungkin ke sebab pose jugak aku cepat mengantuk?

4. Bila cakap pasal pose, terus teringat raya. Oh, aku dah tempah dah baju raya aku.. weeee~ :D Wat simple jek, design baju kurung. Disebabkan kain baju raya kitorang kain kosong, maka aku suh auntie tukang jahit tu sulamkan sket pada lengan n bawah baju.. Itupun upahnya dah ya a auwwwww..

5. Aku dah hilang sket rasa mengantuk bila hapdet blog dengan entri yang tahapehapetah ni.. hihi :)





    mrs e

      7 comments:

      puterikurekure said...

      tengah pikir...baju kurung adakah valid masa raya nanti? hahaha~

      tengah bayangkan keadaan perut sebenarnya. tapi nak pakai baju kurung!!!

      cik gObu said...

      hahaha
      same lah ngantok and malas giler k

      seb bek ade fb ngan twitter
      pengubat mata

      mrs e said...

      puterikurekure;
      intan boleh jek pakai baju kurung, tapi fesyen kebarung le.. LOL

      cik gobu;
      ween.. yesss kita geng.. haha :D

      Elyn said...

      salam ziarah....

      isya said...

      haaaa.. ada apa2 ke?? ;p

      ala naja..sekarang musim la.. ngantuk pun ada musim eekk?? hihihi

      mrs e said...

      elyn;
      salam ziarah.. tq sudi singgah sini.. blog elyn memang selalu jadi persinggahan ;)

      eisya;
      ade ape².. haha. tak kuttt..

      tadi tu mungkin faktor cuaca yang mendung+hujan+sejuk.. hehehehe

      ArELeEz said...

      i gave u an award. do check it out @ my blog after 8.30 a.m, ya..!