kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Saturday, July 10, 2010

Berbaju Kurung Di Hari Sabtu Bekerja

|
Aku memang jarangggggggggggg sangat-sangat pakai baju kurung kalau ari sabtu bekerja gini. Rasanya, kalau sabtu bekerja, mood nak kerja pun dah kurenggg.. Dah wiken mood. So, g keje pun mood santai-santai jek.


Bukan aku je, tapi semorang.. Eheh.


Selalunya aku lebih suke pakai t-shirt ngan jeans jek. Lebih ringkas. Lagipun, dah malas nak menggosok baju beria-ia mood dah hujung-hujung gini ;P


Tapi, ari ni aku berbaju kurung oke :). Gigih tuuuuu iron baju memalam lagi, sebab selalunya aku iron baju pagi-pagi jek. Ini semua disebabkan ari ni ade budak satu dept aku ni kahwin. Cadangnya kitorang beramai-ramai nak g la ke rumah dia nak memeriahkan majlis


Kebiasaannya, kalau ade kenduri kahwin ari sabtu bekerja jelah aku pakai baju kurung. Kalau tak, kem salammmmmmm.. Ahahahahaha :D


Ermm.. tapi aku tengah berfikir-fikir ni, samada nak g ngan geng-geng fomfuan ke atau nak g ngan en somi ku itu.. Rasa nak join geng fomfuan, tapi dalam pada masa yang sama nak g sama-sama ngan my roommate tuh.. Camne ek?


Cakap pasal insan kesayangan hamba tu, ari ni dia pakai t-shirt baruuuu.. Ngan seluar pun suar yang baruuuu.. Tak menahan tauuu.. Cam dia lak punye keje kawen.. Ahaks. Tak sempat-sempat nak merasmikan. Ingatkan nak pakai t-shirt dia tu ngan blaus aku sesama buat pertama kalinya, sebab ingatkan nak pakai kedondong.. Eh, salah. Sedondon :) Tapi dah nak pakai, pakai jelah yanggggggg.. ♥


Jap jek dah habis seminggu kan? Cepat betul masa berlalu sekarang. Dulu-dulu aku ade dengar orang cakap, kalau makin lama kita rasa masa tu berjalan makin singkat, makin cepat la nak kiamat. Betul ke ek? Iskkk.. kalau betul, tatootttttttttttttttttttt lah.. Banyak amalan belum sempurna dan diperbaiki lagi ni.. *tsk


Oh, ari ni fifi nak g sopping ke jasko. Vavavavava, seronottttnyaaaaaa... I like.. HEHE. Tapi disebabkan PA nyer (lantik sendiri) ni keje, maka tak dapeklah aku nak turut serta.. Huhuhu


Tak taulah samada mak ngan wawa pun g sekali ke tak Jasko tu. BFF mak aku si wawa tu balik malam tadi. Balik naik keta Abang Zaki yang sylphy tu okeh! Lalalalala.. Kalau aku lah yang bawak, mau ketaq kaki lutut dari Semenyih sampai umah gaknye. Ahhahaha..


Iskkk.. banyak nyer aku merepek lari dari topik neh. Gonna stop now.
Have a great weekend darlings!
:D










mrs e

0 comments: