kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Saturday, July 17, 2010

My New Stuff From Elianto

|
Inilah dia barang-barang yang aku beli kat Elianto ari tu. Niat memula nak beli blusher jek, sebab tu jek yang dah habis. Kebetulan, masa tu tengah ade less kan.. Terus jek la beli. Kalau tak, mesti pikir lapanplohlapan kali dulu. Iyer, aku ni kedekut duhet. Walaupun blusher tu berharga 32.00 ringgit pada harga biasa, tatapppp aku rasakan mahal.. HAHAHAHA.. Lagipun ni dia dah kuar new packaging, rega nye dah jadi RM 32. Kalau tak, yang masa memula aku beli old packaging dulu baru RM 25++ macam tu..






Bila dah masuk outlet dia tu, mulalah mata tengok barang-barang yang lain jugak walaupun dalam hati dah cakap nak beli blusher SAHAJA je tadi. Well, fomfuannnnnnnnnn kannn.. Kalau tak sambil tengok riki-riki benda yang lain memang tak sah. Pastu bila dah terberkenan diri sendiri yang susah.. muahahahaha


Oh, harga blusher neh RM 32, ade less 20% jadi RM 25.60. Eyeshadow tu pulak harganye RM 18, less 50% jadi RM 9. Aku amik yang dwi kaler, pepel ngan pink. Kalau nak beli yang satu kaler pun ade jugak. Dan last sekali liquid eyeliner tu reganye RM 22, less 20% jugak jadi RM 17.60..


Suka plak aku ngan eyeliner dia neh. Dah le senang pakai, pastu senang lak nak tanggalkan. Dia tak macam pencil eyeliner tu yang kengkadang bila kita cuci muka jek terus hitam-hitam bawah mata...


So sesapa yang dah kehabisan mekap tu boleh lah g ke Elianto kalau berkenan. Ke korang pakai barang-barang yang lagi branded daripada Elianto neh? ;)









mrs e

3 comments:

isya said...

less tu sampai bila naja??

mrs e said...

isya;
diorang kata sampai hujung bulan ni..

ija said...

alamak..tak pandai bermekap la..kena belajar dr naja nih