kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Tuesday, July 6, 2010

One Happy Family ^_^

|

Ade nampak macam keluarga bahagia tak?
Ahahhahahaha
Yerla, tu aku pinjam kejap Nur Rania Irdina tuh


Tapi gini la agaknye ek kalau aku dah ade anak nanti
Amik gambar bertiga
Eeiiiiiiiiiiiiiiiiii... syoknya!
Tak sabar nak tunggu saat itu
*Hoping & Praying*







I still believe
Someday you & me
Will have our own children
And complete our l♥ve happy family
-mrs e-

4 comments:

puterikurekure said...

insyaAllah naja. ada je rezeki tu.

naja, kita anak dah 9 bulan lebih pon masih takde gambar bertiga ok! huhuhu.

puterikurekure said...

ok2. ada. tapi tak la proper macam naja ni. kebanyakannya ada la sorang dua lagi yang terselit. haihh...

ija said...

amin naja..aminnnnnn

sz | m.s.s said...

aminnnn...always pray hard for u dear!
kalo ko kidnap bawak dina jalan2 pun org percaya tu bb ko ma...