kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Tuesday, July 27, 2010

Tako-Tao

|
Lama giler entri ni aku biar jek duk dalam draft. Sampai dah naik berkulat agaknye kalau roti atas meja dibiarkan camni punye lama.. ;)




Again, nak cerita pasal pengaruh blog yang tunjuk-tunjuk gambar makanan pastu aku dah jadik teringin. Selalunya, kat blog peej la yang tunjuk makanan macam-macam. N tako-tao ni pun aku teringin makan dari blog dia la neh.




Sib baik tako-tao ni boleh jek dapat kek jasko nun. Kalau macam meatball ikea tu, maka kena tunggu aku sampai sana baru merasa la jawabnye.. hehe












mrs e

0 comments: