kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Wednesday, August 11, 2010

Hari Ni Start Puasa :)

|
Salam,


Alhamdulillah.. dah selesai bersahur. Korang makan menu ape? Aku menu biasa-biasa jek. Takdela nak makan lauk-lauk yang bombastic ke hape pepagi macam nih. Mata layu jek, makan pun sikit yang masuk dalam perut. Eheh.


Ni tengah tunggu masuk waktu subuh laks. Takut nak tition, sebab takut terbabas. So, aku menyegarkan la mata pepagi ni bukak blog, tengok fb. Hihi.


Sape dapat tengok pengumuman puasa tadi malam? Aku terlepas lah... Balik keje lambat, kul 8.15 baru balik. Aku cari-cari kat youtube, ni aje yang ade








 Selamat berpuasa semua. Puasa leklok tau. Jangan lak puasa yang-yok! ;Pp










mrs e

3 comments:

Faizah_Haris said...

salammm.... hehehe... faizah sahurr mkn fb ahaksss... takde aaaa... masak ns goreng bege tuk hubby yoo... aii diet...huhuhu

sz | m.s.s said...

muehehe..
klu terlajak pun apa salahnya ma...
kuikui...
aku pun sahur biasa2 je...

YanDarwisy said...

Kalau sahur biasenyer yan ala kadar jer...janji mesti telan 7 biji kurma & minum milo. Kenyang sepanjang hari