kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Wednesday, August 11, 2010

Jumpe Dia ^_^

|
adoiii.. kembaaaaaaaaanggg nye aku.. ke dia yang terlampau kecik? hiks



Kenal tak? Kenal tak? Mungkin ade antara korang yang kenal, mungkin tidak. Tapi aku pasti dyla mesti kenal punyaaaaaaa... kan dyla kan? ehhehhe :)



Actually nama dia Nuratikah, panggil Ika. Sebenarnya Ika ni usahawanita tudung online. Aku penah beli shawl kat dia masa nak raya tahun lepas. Memang bagus sangat servis dia. N tudung yang dia jual pun cantek canteksss. Baru-baru ni lak dia masuk paper tentang jualan tudungnya tuh



Masa memula terserempak dia kat ikea tuh, aku tak perasan pun dia. Cuma perasan dia pakai sedondon tudung, kasut & handbag kaler pink. Kalau orang pakai sesuatu yang boleh menarik perhatian kan buatkan kita nak pandang jek kan.. So bila aku pandang jek kat dia, terus ternampak hasben dia. Terus dapat cam dia tu Ika.. HAHAHAHA.. Tengok hasben dia baru perasan dia ek..



Punyelah lemah lembut orangnye. Kecik molek, manis ajerr.. Suara pun gemersik aje. Tak macam aku yang brutal neh. Approach dia nak amik gambar sama pun ala-ala taiko ajek.. HIHIHI :') Tapi dia bagus la, tak sombong. Dengan orang yang dia tak kenal pun cepat jek dia mesra (yerla, mana la dia nak ingat sume pelanggan dia). Bagus sungguh



So pada korang yang tengah wat persiapan raya, tudung/shawl raya dah beli ke belum? Kalau belum, bolehlah ke website dia Radiusite.com shopping shopping online klik klik hujung jari jek dan tunggu tudung korang tu kat pintu rumah :))




P/s : pesanan khidmat pelanggan percuma dibawakan oleh mrs e's blog ;Pp










mrs e

1 comments:

DYLA said...

hehehee... kenal!!

ha ah. ika bagus. service dia bagus. paling penting, dia peramah. nice dealing with her.

mungkin sbb tu dia boleh pegi jauh.