kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Thursday, August 19, 2010

Menu Berbuka Puasa 8 Ramadhan

|
Bulan pose ni malas lak nak mengomel banyak. So tengok gambar ajolah yo. Ini dia menu berbuka aku semalam~


wajib ade - kurma madu yusuf taiyobbbbb (idgham kena betul ;p)

ikan bawal + siakap sweet sour

kari ayam (sebenarnya kaler oren, tatau kenapa lam gambar jadi kaler kuning?)

keladi goreng

kentang goreng - jelas disitu taburan garam yang agak banyak. Adeh, bisa menaikkan darah dalam badan neh. ayokkk

budak yang teruja nampak makanan banyak-banyak atas meja =P


Ohhh.. ade jugak yang aku tak snap iaitu sup daging. Baru nak snap dah masuk waktu berbuka.. =))


Sup daging tu Fifi dapat dari sekolah dia sebab ade meeting yang habisnye pukul 5. Ate kalo dah balik pun pukul 5, sampai umah dah pukul bape. Mana le sempat cikgucikgi ni sume nak memasak. Paling tidak pun masak kat bazar ramadhan jelah ;Pp. Tu yang pihak sekolah sediakan sup daging sorang sebungkus wak balik umah..




p/s : perasan tak takde sayur pun dalam menu kitorang semalam? Ahahaa












mrs e

6 comments:

Elyn said...

uihhh rabun sat tgk lauk pepagi camni heheeh

mrs e said...

elyn;
rabun takpe, jangan telan air liur sudah.. HAHA :D

ArELeEz said...

siang2 hari tgk gambar2 nie, mmg t'gugat iman woo.. hu3..

YanDarwisy said...

Eee....samalah kurma kita. Sedapkan kurma tu. lembut jer. Berbuka & bersahur tak der kurma tak kick!

mrs e said...

areleez;
sabar.. sabarrr.. tinggal beberapa jam jek lagi.. hiks :)

yandarwisy;
hehehe.. ha a, memang suke kurma yuta yang itu jekkk dari dulu (sejak ade yusuf taiyoob). kurma yuta yang lain mmg taknak.. sekali makan mmg tak cukup sebiji, mahu berbiji-biji kurma tu ditelan.. sama lak kita ek.. hihihi

Marsha~ said...

woaaahhh.. sakan membeli... sy baru sekali gi param.. takde nafsu sangatle.. :(