kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Thursday, August 26, 2010

Seketul Karipap, Segelas Teh-O

|
... itu saje yang masuk ke kerongkong aku pagi tadi. Iye, aku bersahur dengan seketul (ke sebijik eh?) karipap je ngan segelas teh-o panas. Itupun punyelah hazabbb nak mengabehkan karipap tu. Dah terasa ditolak-tolak jek masuk kat anak tekak. Kunyah kunyah lebih kurang, telan. Sib baik air tak payah nak kunyah kunyah ;Pp



Korang lak, sahur ape pagi tadi?



Da masuk hari ke-16 hari ni kan. Dah setengah bulan dah berlalu. Alhamdulillah, dalam ½ bulan ni, puasa aku masih cukup. Belum ade cuti-cuti mesia lagik. HAHA. Kan ke pompuan ade lesen tak puasa setiap kali ramadhan kecuali pompuan mengandung =). Sape yang tak faham tu, memang nak kena la dia.



Da hari ke 16 ni pun nafsu makan terutamnya time sahur adelah berkurang. Dah rasa malas nak makan pun iye juge. Tapi nak dapatkan pahala punya pasal, sahur jugaklah walaupun makan dalam kuantiti yang sikit. Tengok tu, barakah betul kan bulan ni? Sahur pun dapat pahala. Senang-senang jek :D



Camne ngan persiapan raya korang? Aku tengah tunggu gaji nak shopping kali terakhir sebelum raya. Kalau orang gomen dah gaji dah kan semalam? Syok le korangggg ek.. Hiks



Tapi bukan nak shopping barang aku pun, tu ha mr e punye lum lengkap lagi. Songkok dah lusuh, kasut dah terkopek kulit dalamnya, tu yang nak cari tu..Eheh.



Eh, lupa la... aku punye pun ade satu lagi tak complete lagi nih. Tudung raya tak beli lagi.. Nak beli tudung jenis ape ek? Baju raya aku kain kosong, so tudung kena beli yang  ade corak. Ade cadangan?











mrs e

1 comments:

YanDarwisy said...

Yan suke tudung sarung @ syria. Senag citer yg senang dan cepat nak pakai. Dah ader anak ni, kene pantas bersiap