kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Saturday, September 25, 2010

Boooooolat Macam Bola :')

|




Hahahaha.. Amacam? Bolat tak bolat muke haku nih?
Merasa la feeling-felling kuih pau kejap kat pipi tuh. ehehehe :')


Alkisah tadi memula plannye nak kuar g Giant. Nak beli groceries sket. Beria-ia la aku ni bersiap tau. Orang lain lum siap, aku dah siap. Macam megik pulak sebab selalu tu aku je manjang yang paling lambat.
Sekali boleh tak, tak jadi pegi sebab hujan turun dengan amat lebat (ceh, macam ayat karangan upsr la pulak)


Buang masamekapbedakperfume aku je tau. Sia-sia aku bersiap. Putus harapan. Huh









mrs e

3 comments:

isya said...

cun je isya tgk.. mungkin sbb tudung tu kot naja.. ;)

ArELeEz said...

xpe2.. sbb esok masih ade.. he3..

YanDarwisy said...

yelah..sebab tudung tu kot...
yan pun ader problem yg sama.
nangis dululah....!