kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Friday, September 3, 2010

Iklan Raya Di Zaman Kanak-Kanak

|
Nostalgia sungguh. Memang aku hafal la lagu iklan ni sampai sekarang. Macam best aje.. Teringat lagi waktu tu aku kecik lagi. Bila dengar lagu iklan ni kat tibi dah rasa meriah lah sangat nak raya tu. Tak pat dengar lagu raya kat tibi, dapat dengar iklan raya ni pun jadilah.. hehe :))




Adakah korang yang sebaya-baya aku pun masih ingat dengan lagu iklan nih?










mrs e

1 comments:

ija said...

yes, ni lahu raya zaman kita..ada yg raja ema ngn jamal nyanyi..uih gembira sungguh raya zaman kanak2..sampai tak tido mlm raya punyalah teruja