kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Wednesday, October 20, 2010

2010-2010 :))

|
Cantekkk kan tarikh hari ni. Angka yang berulang. Hari tu masa 101010 saya tak sempat nak celoteh satu entri tuk di post di sini. So hari ni saya ambil kesempatan yang ade untuk tarikh yang mungkin memberi makna kepada sesiapa pun di luar sana.



Ari ni juga merupakan hari ulangtahun kelahiran sahabat saya. Kawan yang dah lama kenal dari zaman sekolah menengah dulu. Tadi pagi pun saya dah wish dia thru sms. Semoga hari ini membawa keceriaan, kebahagiaan la untuk sahabat saya tu hendaknya. Dah join 30's club dah dia.. muehehehehe



Oh ya, selain tu, hari ni jugak kawan saya warded sebab nak bersalin thru cesarean. Baby dia dah engaged dah masuk 38 weeks tapi songsang (kemungkinan untuk baby tu berpusing balik ke kedudukan yang betul tipis sebab ruang yang dah sempit). Kul 8 pagi tadi dia dah check in kat hospital (whoaaa cam nak check in hotel lak kekdahnye ;P). Kul 11 pagi ni pulak operation nya. Saya berdoa untuk dia semoga semuanya berjalan lancar, emak sihat, baby pun sihat. Yang bestnya doktor yang suruh pilih date untuk operate dan dia pilih tarikh ni..  Cantiklah tu kan birthdate anak dia 2010-2010 :))



Ok, got a lot of works to do. Till then, TA-TA








^_^
mrs e

2 comments:

sWeEtdARLiNG said...

wahh bestnya anak dia dapat lahir 2010²..! hopefully mummy selamat & baby sihat.. kim salam kat dia, OK


www.sw33tdarling.com

isya said...

20102010.. cantik tarikh lahir baby tu ye..