kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Wednesday, October 13, 2010

Berapa Kos Sebenarnya?

|
Since da ada kemudahan post entri ke blog thru hp, aku rajin la nak menerainya. Nak tau, setiap post dihantar camne, guna emel ngan guna MMS camne.

Pendek kata, memang aku nak explore habis-habisan lah..

Senang jugak untuk aku update blog tak kira masa, di mana jua..

So tadi malam aku sempat godek post entri ke blog via email jek. Nak sambung try yang guna SMS mata da ngantuk sudahhh...

Lunch hour tadi baru berkesempatan try post entri guna SMS. Memula anta tu, bila succes je terus cecepat aku cek baki. Holoholoholo... Anta satu gamba ngan sikit caption da kena cas rm 1.25. Agak mahal jugak la bagi aku. Yela, kalau jumlah tu aku guna untuk sms activ10 aku, da boleh dapat 125 sms dah. Da boleh sms sampai lebam!!

Then, baru kejap je ni tadi, aku sesaje cek lagi baki kredit aku (biasakla, orang yang pakai prepaid memang macam ni... Haha) tetiba aku tengok bakinya da lain pulak. Ni bermaksud MMS yang aku anta tadi tu cuma berharga rm 0.35.

Sekarang aku konpius!

*kalau ada typo error, sorila ye. Malas aku nak check balik guna hp ni...


Sent by naja via mobile

0 comments: