kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Wednesday, October 6, 2010

Berlibur Bersama Keluarga Adalah Saat Yang Membahagiakan *winkwink*

|
Ahad.


Mak aku teringin nak makan murtabak singapore. Ade satu kedai kat Tg Agas, memang terkenal dengan murtabak singaporenya.
Lepas Kak Yati n Abang Zaki balik umah masing-masing (diorang balik sebab ade kenduri tahlil untuk arwah abah malam ahadnya tuh), terus kitorang siap-siap nak gerak g makan murtabak.

da siap, tinggal nak gerak jew


Sekali sampai, katuppp daaaa... Sian mak, hajat nak makan murtabak tak sampai. Lenkali kita pegi lagi okey mak.. So, terus tukar menu, makan Pizza jek.
Tapi sebelum tu, kitorang pegi melencong ke tempat lain dulu. Tau kitorang g mana?



kita karokkkkk dulu.. ehehhehe :')


Kitorang g Giant, nak kara-ok dulu. Hihihihi.. Best betul mak ai sporting bangettt.. Wawa amik 8 lagu jek, sorang 2 lagu. Tapi sampai-sampai aku g memerut dulu.. Takut lak melontar-lontar suara nanti, suara tak keluar, lain pulak yang keluar :P



tekun ini budak tengok orang nyanyi
dengan dia pun bz bee nak nyanyi sama, siap dah tanggal puting tuu

californication dari mr handri :)

Mr e memula yang memalu, tapi tak berapa nak malu.. HAHAHAHA. Al-maklumlah, dia sorang kumbang di taman..*hihihi* Tapi dalam pada tu terlontar jugak suara macho-nya.. :P


Lepas habis mengasah bakat terendam, terus menuju ke PH. Dah keluar keringatpeluhpetani sume masa berkarok tadi, terus lapar. HIHI. :)


creamy carbonara for me.. tapi tak puas hati sebab servis macam hampeh

Beria nak makan jugak.. suapkan mushroom sup, senyap dia


Abis makan, g pulak ke Pagoh sebab nak anta fifi ke umah membenya nak together-gether diorang ke open houz. Dari situ, terus kitorang stret balik umah n sampai umah aku terus tido sampai petang.. Ohhh indahnyeeeeerrr...



otw ke pagoh







mrs e

0 comments: