kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Thursday, October 21, 2010

Gooooooood Girl ;)

|
Ini anak sedara saya. Tapi dah macam anak sendiri jugak.. Yerla, saya lum ade rezeki nak ade zuriat sendiri kannn.. So anak sedara pun wat macam anak sendiri la.. Menumpang kasih gitu.. Sobbbbssss



Okay, takmo ar mood sedih-sedih. Rezeki, jodoh pertemuan, ajal maut tu semua ketentuan Allah kan.. Kita kenalah redha ^_^



Ohh, sangat geram dengan ini budak taww. Makin besar makin banyak akalnya. Sekarang ni dia takmau dah saya dukung. Setiap kali hulur tangan nak dukung dia mesti dia paling ke lain. Bila nampak saya jek dia wat tak heran dah. Kalau dulu pantang nampak saya baru balik dari kerja, mesti saya dikejarnya. Konon nak melepas rindu lah tu. Tapi sekarang tidak lagi T__T


Sekarang dia dah pandai memilih orang. Yang dia nak cuma lah my hubby, babah kesayangan dia tu. Kalau dah nampak babah dia, orang lain memang dia dah taknak pandang dah, even mummy dia sendiri. Asyik nak melekattttttt jek ngan babah dia. Melentuk-lentuk dalam dukungan. Peluk erat takmau lepas. Main-main janggut sejemput babah dia pastu peluk babah dia manja-manja. Saya yang tengok pun naik geram. Dengan saya taknak, dengan babah dia kemain manja lagi ye! Haih, anak sapaaaaa la ni..


Kalau babah dia solat pun, dia sanggup tunggu kat tepi. Diammmmm jek dia sambil tunggu babah dia abis berdoa semua. Dia langsung tak kacau. Pandai pulak dia neh. :))



Gooooooooooood girl.



Ishhh, kenapa la awak comel?






^_^
mrs e

3 comments:

sWeEtdARLiNG said...

hehehe... naja, from other side, sama laah jugak...

adik2 aku menumpang kasih anak2 aku... :)

www.sw33tdarling.com

mrs e said...

sweetdarling;
huks, tulah kan, ke mana tumpahnya kasih sayang kalau tak pada keluarga sendiri :))

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Salam Kenal.

Belum ada rezeki kann...
Sabar yea..