kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Thursday, October 28, 2010

Huks.

|
Semalam my hubby ade meeting dengan customer, outstation ke Melaka. So saya tidaklah berteman mahu keluar makan.


Puas berfikir. Nak makan ke tidak, nak makan ke tidak. Akhirnya mengalah juga dengan si perut yang dah berkeroncong minta di isi. Dah terbiasa makan berdua, bila kena g lunch sensorang macam ni terasa janggal lah pulak.


Padahal boleh je makan sorang-sorang pun.  Bukan ade menda. Asal ade duit, sume settle. Selalu tu biasa jek pun makan sensorang kat kantin. Tapi yerla kan, dekat kantin lain, makan dalam lingkungan orang yang saya kenal jugak sebelah-sebelah kerusi tu. Makan dekat luar lak, memang tak kenal la sape-sape pun kat sebelah tu kan. Melainkan terserempak dengan membe sekerja ke hapa.


Haihhhh.. Ngengada pulak saya. Biasa diaaaaa tu :P


Last-last decide makan kat PH. Walau sensorang, sorang-sorang la.. gamble jek la kan.


Nak nampak cool punya pasal makan sorang-sorang.. sekali boleh pulak saya tersalah order la weh. Bwahahahahahaha :D Ni sume nak makan piza yang baru tu la punya pasal. Excited benau mengorder, main tunjuk aje.. huhu
Ade ke saya boleh terorder makanan untuk 2 orang. So, ade 2 sup, ade 2 air,  n 1 bun garlic bread. HAHAHAHAHAmbekkkk.. Piza lak regular punya, 6 slices.


Dah jadinya saya kena makan sup-sup tu. Tak habiskan rugi pulak. Tapi yang lain memang saya tak habis makan. Garlic bread tu boleh telan beberapa hiris jek, piza lak saya makan satu potong. Sib baik air tu boleh tapau. Kalau tak, sure mau kembung perut saya nih.. Agagagagagaga



Tadi pulak, sukeee sebab dapat lunch berdua macam biasa dengan suami. Tapi tapi tapi kan.... kedai makan yang kitorang pegi tu boleh pulak dah banyak yang sold out makanannya.. Ohhh.. hampanya rasa hati.. Last-last saya order la makan mee hailam dan suami saya order rojak petis.



Sekali bila datang makanan saya tu boleh pulak dia bertukarrrrrrrrrrrr jadi mee BASAH? Aduh... coiii betul.. Rasa nak makan pun terus hilang. Tapi malas la nak tanye balik kat makcik tu n malas nak merungut-rungut depan makanan kannnnn.. Walaupun 'taste' dah hilang sebab order lain dapat lain, tapi saya telan jugak. Tak baik membazir..
Kawan syaitonnnnnnnnnnnnnnn...



Apalah nasebbb.. T____T




BTW, walaupun perkara-perkara di atas tu terjadi, tetapi ianya langsung tidak menguncupkan bunga-bunga yang sedang berkembang dan rama-rama yang sedang berterbangan di dalam hati saya saat ini♥ :))








^_^
mrs e

0 comments: