kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Wednesday, October 6, 2010

Love In Paris

|
Love in Paris by Nina Ricci


tapi sebenarnya dibeli kat Amsterdam :P


Dapat gift ni dari sweet couple yang baru balik berhanimun nun jauhhhh di Itali.. Hehehe.. Guess who? Ofkoz Abang Zaki n Kak Cha lah.. :))


Diorang g ke sana minggu lepas, hanimun untuk seminggu. Fuiyooo, buat ai jeles jek tau bila tengok gambar-gambar diorang beromantika naik gondola di tengah-tengah kota Venice tu.. Besttt nyerrrr..


Seb baik lah diorang tak lupe ole-ole untuk aku. A million thanks to both of them :P. Ade 3 perfume dari berlainan brands sebenarnya diaorang belikan untuk aku, wawa & fifi sorang satu.
Satu perfume dari Versace, satu dari Burberry & satu lagi yang ini.


Lepas bau wangian nya satu-satu, aku pilih amik yang ini. Wawa amik Versace n fifi amik Burberry.


Tapi kan, boleh tak masa aku sakit kepala kelmarin aku rasa tak suka lak bau NR nih sebab baunya menambahkan sakit kepala aku? So, wat masa sekarang aku pakai Be Delicious jelah.. Huhu







mrs e

0 comments: