kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Wednesday, October 13, 2010

Tembikai Laici

|


Cuaca panas btol malam ni. Saat ini, mr e da lenadiulitintan kat sebelah aku while aku sibuk menggodek blogger dan hp untuk relate kan mereka supaya senang aku berblog.



2-3 entri yang tak berlabel kat bawah ni aku post via emel mahupun mms. Senang banyak la boleh post entri guna hp je. Yang penting, ada line tenet. Tu aje

Eh, da melalut lak tercerita pasal lain. Padahal nak cakap pasal air tembikai laici ni aje :P


Sedap betol kalau dapat pekena tembikai laici malam-malam gini. Kat luar tu dah guruh-guruh je dari tadi, tu sebab rasa bahang kut

Aik, apekena lak aku malam ni ek. Tadi pasal ayam goreng, ni air tembikai laici pulak. Nafsu makan la pulak malam-malam cenggini kannnn.. Tu sume penyumbang kepada lemak-lemak kat badan tu.


Ihiks :)

1 comments:

Ogy said...

wahhhh sedapnyaaa ait tu...

salam ziarah dr mama....