kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Friday, November 19, 2010

Hati Merisau *Huks

|
Haish.



Hati sangat risauuuuuuuuuuuuuuu



Lately, makin banyak mencanak-canak lak jeghawat tumbuh kat muka saya nih. Memula tu biasa la kan, waktu nak PMS memang le biasa tumbuh seketoi dua. Itu normal



Nothing to worry.



Tapi, lepas dari waktu PMS tu pun, makin galak pulak naik sume macam cendawan tumbuh. Ape kes?



Ape yang tak kena ni ek? Saya ada salah makan ape-ape ke? Kut-kut la kan, terlebih makan kacang masa raya ari tu.. Huhuhu



Ari tu naik seketul kat pipi kanan. Oklah, seketul jek pun kan.. tak kesah la, nak kuarkan bendasing kotor dalam badan kut.



Alih-alih, petang semalam masa nak sujud, toinkkkkk, adeh, rasa saket pulak dekat dahi. Aiseh, seketoi lagi nak tumbuh. Dah lama dah takde jeghawat kat dahi tawww.. Last jeghawat berani bertempek kat situ, masa saya skola-skola menengah dulu. Tsk. Dahle 2 ketui dah tumbuh kat dagu. Tensiiii betullll.. Huks



So sekarang, hati sedang merisau. Terfikir-fikir ape yang tak kena. Nak kata bedak mekap sume tak serasi, sume pun benda sama jek yang saya pakai dari dulu. Nak kata makanan punya pasal, sejak dulu pun takde alahan makanan kena kat muka saya ni.



Otherwise, mungkin sebab 'sesuatu' tu. Saya baru teringat pagi tadi. Saya agak jela kan. Mungkin betul, mungkin tidak. Kita tengok jela nanti....








-_-"
mrs e

3 comments:

puterikurekure said...

apa sesuatu tu yang? citer laa...~

isya said...

haaaaaa... apa tu???;p

mrs e said...

puterikurekure & isya;
tettttttttttttt..

ehhe

takde ape pun sebenarnya, mungkin hormon badan naja berubah kut sebab makanan.. huks