kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Saturday, November 13, 2010

Jodoh Tak Panjang

|
Sedih wooo.. Tsk T_______T
Sandal ni baru je saya beli jumaat yang lepas, masa cuti Deepavali tu
Saje jek beli sebagai ganti-ganti sandal nak pegi keje





Tapi jodoh tak panjang,
Tak sampai seminggu pakai dah terkopak dua.. Snobssss
Uwaaaaa


Ari rabu masa singgah hypermarket lepas balik keje rasa takde terpijak sesuatu yang boleh menyebabkan jadi begitu
Alih-alih terkopak dua..


Yanggggg.. 
jom p beli sandal lagi
^_^







mrs e

2 comments:

DYLA said...

ish ish ish.. naja pakai mcm ne sampai leh cpt je kopak tu....

sWeEtdARLiNG said...

uihhh ganas sangat ker...? hahahahaha

www.sw33tdarling.com