kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Thursday, November 4, 2010

Kenapa Hari Ini Hari Khamis..?

|
..bukan Jumaat? HAHAHAA.. dah tak sabar lorh saya mahu cuti. yieeehaaa.. mengalahkan orang yang nak raya pulak kan? :P


Dugaan betul bila bangun pagi tadi, tengah nak siap-siap g keje, ujan pulak. Euwwww.. kan best kalo ari ni ari jumaat, boleh sambung tidooooooooo Zzzzzz. Cis!


Terus rasa sentap-sentap malassssss nyerrrr nak g keje. Pulak tu boleh pulak kakak saya si wawa cakap ape barang g keje, sambung tido la ujan-ujan pagi ni.. syiokkkk.. sangat tak boleh blah. Taulah dia bercuti sakan sampai krismas nanti T___T Huks


Btw, mood saya adelah agak happy pagi ni. Sebabnya, dalam pada kemalas-malasan nak g keje tu, sempat jugak saya menerai baju saya yang dah lama saya tak sarung kat badan.


Baju tu baju 5 tahun dan 3 tahun yang lepas okeh!


Baju 5 tahun tu adelah baju saya tunang n baju 3 tahun tu baju masa khatam al-Qur'an masa kahwin dulu. Really amazing n thanks to Allah sebab boleh pulak saya pakai semula pagi tadi.


Ini bermakna badan saya dah makin mengecil dan kurus. EHEM ^_^


Dulu takleh pakai bukan ape, biasalah kan, lepas kahwin jek badan pun naik sket walau tak mendadak. Sume baju-baju takleh nak sarung dah. Tsk. Senang hatilah katakan (konon) lepas kahwin tu. Tu yang badan pun takleh nak alter sana sini.. HAHAHAHA


Makin kuat la nak keep solid terus macam ni.. Kalau tak macam model pun, at least dapat berat macam masa anak dara dulu pun OK =))


So, cuti berturut 3 hari ni korang ke mana? Saya takde plan ape-ape lagi, cuma hubby ade kata nak keluar cari barang. Maybe pegi esok, maybe pegi sabtu. Tengoklah macamana dulu.


Yang saya tahu, esok pagi saya nak g ke pasarlambak BG. Lama gilerrr dah tak jejak pasarlambak tu sampai naik rinduuuuuu.. Rindu nak bersesak-sesak dengan orang yang sibuk-sibuk nak beli lauk yadayada hahahaha. Then, petang sabtu lak hubby ajak balik kampung umah MIL. Balik sini semula hari ahad tengahari pulak.


Till then, happy holiday & weekends uolsss~~





^_^
mrs e

3 comments:

Drama Mama said...

kitorang punrasa nak gi jalan2. tapi taktau ke mana lagik...malam ni baru nak plan..oleh? hahaha

dah kurus, apa rahsia? i makain di pam-pam. tsk tsk tsk!

http://twinkywinkystars.blogspot.com

eis said...

gambar, gambar?

mrs e said...

drama mama;
hik hik hik.. boleh aje.. yang penting pegi berjalan jugak tak kira la ke mana pun kannnnn.. :)

pasal kurus tu, tak tau la camne boleh susut ek. tapi bukanlah susut yang kebabom-kebabom tu.. hahahaha ate, bukan ade makan ape-ape pun. ini namanya TERkurus sikit dengan TAKsengaja :D



eis;
gambar? tak dan nak amik gambar time menerai baju tu tengah rushing-rushing nak g keje LOL