kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Monday, November 8, 2010

Kepada AWAK

|
Kenapa AWAK tak boleh tengok saya senang?


Kenapa bila saya pakai baju baru AWAK akan tengok macam nak terkeluar biji mata belek dari hujung tudung sampai hujung kasut? Lepas tu boleh pulak AWAK datang dekat saya dan pegang-pegang baju saya? Tanya saya beli harga berapa, beli kat mana blablablabla semua? Saya SANGAT TAK SUKA okeh!


VERY ANNOYING.


Tak pernah pulak selama ini saya nak sibuk-sibuk hal AWAK. AWAK nak pakai baju baru ke, buruk ke, kasut tinggi ke, semua saya tak kisah dan tak pernah ambil tahu dan TAK PERNAH NAK AMBIL TAHU.



Jadi, tolong jangan sibuk hal saya, BOLEH?








:-/
mrs e

3 comments:

sWeEtdARLiNG said...

oh mmg pun wujud orang yang macam tu.. namanya KEYPOCHIIIII

www.sw33tdarling.com

isya said...

hehehe... ignore je naja.. byk pikir sgt kang kita plak yg sakit hati... ;)

ArELeEz said...

bese la.. manusia.. macam2 ragamnye!