kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Wednesday, November 17, 2010

Mael Yang Garang (Tapi Nama Comel :P)

|


Ini adalah Mael
Seekor lembu yang garang.. Memang betul-betul garang, bila ada sesiapa yang datang dekat, ia dah mendengus-dengus dan kuis-kuis kaki ia macam nak menyerang
Takut oooo


Sebenarnya kakak, abang n adik saya nak korbankan Mael ni pada hari raya korban hari ini
Kat kampung saya, ade dua keluarga yang korban lembu, dan Mael dapat giliran yang kedua
Sekarang ni, oarang kampung tengah sembelih lembu yang pertama
Nasib la kau Mael, kira tak la berdebar sangat sebab bukan dapat giliran yang pertama eceh (e eh, da macam nak kena tunggu giliran untuk oral lisan SPM pulak kekdahnya nak berdebar-debar bagai kan.. Bwahahahaha :D)




Oh ya, macamana dapat nama Mael?
Si Fifi la tu yang namakan ia, sebab ikut dalam cite Upin Ipin
Last-last lekat pulak dah nama tu

Hahahahaha
LOL


SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILADHA BUAT SEMUA











^_^
mrs e

0 comments: