kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Monday, November 15, 2010

Makan Ramai-Ramai, Bayar Sorang-Sorang

|
^____^




wieeeeeee
haruslah suka hati kan bila ade orang belanja
=)

first time pakai baju sama sebijik sejiban LOL


Last saturday mr bosh ajak kitorang mamam kfc reramai
inilah antara aktiviti yang ditunggu-tunggu oleh pekerja-pekerja sekalian alam
eheh, sape tak sukaaaaa kan kalau dapat belanja..
memang ah dia tu kalao cakap tak suke.. :P

kami bertiga saje perempuan dalam dept saya


Kebetulan, kitorang semua pakai baju yang sama hari tu
ehem, ni sume staff dept kitorang jek ngan staff admin sket yang dapat baju ni tau
vangga tak vanggaaaa lah kan
*walaupun memula nak pakai tu macam... ehmm tak macam pekerja b*ngla ke kaler dia nih.. hikhikhik*
tapi bila dah pakai reramai tu jadi cun woooo
i likeeeeee



peace V


mr bosh saya tu walaupun kalau start bukak mulut takleh nak stop sampaikan kadang-kadang ade yang tarik muka
tapi saya salute bab yang satu ni
dia memang pandai amik hati staff dia semula
dah bagi ceramah cukup-cukup, pastu dia 'beli' hati staff dia balik
yerla, kalau fikir-fikirkan tu betul sebenarnya sume yang dia cakap
dia tegur pun pasal kerja kannnnn
mana yang tak betul n tak kena tu haruslah dia nasihat kan
cuma kadang-kadang kita jek yang emosional terlebih
termasuk la saya.. HAHAHAHA :D





Selalu la jugak dia belanja kitorang makan
dalam sebulan mesti ade sekali
part tu saya gerenti, bukan aje saya yang suke
tapi kawan-kawan satu opis pun sukeeee jugaaaaaa...
ngehngehngeh
:')








^_^
mrs e

0 comments: