kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Monday, November 1, 2010

Syukran Jazilan :)

|
Ini kali kedua saya cash out Nuffnang saya. Alhamdulillah.. walaupun taklah banyak seperti blogger-blogger otai yang lain, saya tetap bersyukur. Dapatlah juga saya rezeki dari berblogging ini.


Mesti korang nak tau kan, dapat berapa? Banyak ke tidak? Biasalah, saya pun nak jadi kak nam jugak kalau korang dapat cek Nuffnang.. Hehehehe :P





Tapi taknak lah saya reveal kan kat sini. Cukuplah sekadar saya nyatakan saya belum pernah lagi dapat cek 4 angka. Hanya setakat 3 angka je sepanjang saya berblogging ni.. Itu pun dah memadai.. Rezeki tu, rezekiiiiiiii.. Sape nak bagi saje-saje jek kannnn? At least, dapatlah juga saya beli sesuatu yang saya idam-idamkan.. Ngeeee~~


Eh, nak tau tak ape saya beli? Betul ni nak tau?


Betul ni nak kepochi? HA HA HA HA


Okay, tengok kat bawah ni
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
jelas? nak dekat lagi? hehehehe
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
dapat teka ape dalamnye? hehehihihohohuhu
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
tat taraaaaaaaaaaaaaaaa.... 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
=))





alhamdulillahhh...








^_^
mrs e

4 comments:

puterikurekure said...

aaa!!! mata terbakar! mata terbakar!

jeles ok! hehe. but very happy for you. at least beli barang yang nampak kan? tiap kali tgk purse sure terkenang2 ni duit hasil blogging. hehe.

mrs e said...

puterikurekure;

aaaa....?? cepat amik fire extinguisher.. padam api kat mata tu cepatttttt...!!!

ehehehehe =)

tulah intan, saje nak nampakkan duit hasil blogging ni. kalau tak, tah kemana-mana lah peginyeeeee.. heeee~

isya said...

peeewiiiit!!!! jeles tau! ;p

mrs e said...

isya;
^_^