kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Friday, December 10, 2010

Tulis Aje

|
Blerghhhhhhh~!
Tiap kali nak buat entri mesti takde idea nak letak tajuk ape
Cerita nak coret ade, tapi tak jumpa tajuk yang sesuai


Maka, terhasillah tajuk seperti di atas
:)


Hujung minggu ni agak padat buat aku
Ari ni lepas balik keje (read : lepas maghrib) aku nak ke KL
Ade kenduri kahwin umah pakcik aku wiken ni
Mungkin aku tido semenyih umah abang aku 2 malam (cadangnya) tapi tak tau lak kalau plan bertukar


Sebab mr e nak anta mertua aku kat umah adik ipo aku
Biras aku baru deliver baby boy jumaat lepas
So, atuk dari kampung ni nak menjenguk la cucunya kan
Plus, maybe mertua aku stay sana for a while kut jaga biras aku tu dalam pantang
N petang ni kitorang mintak jasa baik wawa tolong amikkan mertua aku tu ke sini
Macam tak sempat lah plak kan, after keje nak rushing-rushing balik segamat, loading barang sume n bawak mertua aku balik sini
Dah le tayar keta nak bergolek ke KL bebetul lepas maghrib (insyaAllah)


Owh, tentu ade yang ingat mungkin sepupu aku yang nak kahwin, kan?
Tapi tidak, yer
Pakcik aku yang nak menikah sekali lagi
Lepas isteri dia meninggal, agak susah la nak urus makan minum semua
Tu yang mencari pengganti
Ngeee~~


Btw, itu aje yang terlintas aku nak coretkan wat masa ni
Byeeeeeeeeeee
Happy weekend uols!







:)
mrs e