kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Thursday, January 27, 2011

-180º

|
Apa rasanya kalau dunia kamu ditelangkupkan 180º?



Tentu tunggang terbalik rasanya, kan?



Begitulah yang aku rasa sejak kebelakangan ini.



Bilamana sume makanan jadi tak enak
Bila tidur jadi tak nyenyak
Bila nasi bukan jadi makanan ruji
Bila emosi menguasai diri, tak seiring lagi dengan jasmani


Dunia aku seakan jadi tak betul
Apa yang dulu disukai, kini dibenci
Apa yang dulu teman rapat, kini musuh ketat


Apa saja yang kadang-kadang remeh pada pandangan orang, tapi berat pada pandangan aku
Benda yang biasa-biasa bagi orang lain, tapi luarbiasa bagi aku
Dan itu semua boleh buatkan kepala aku jadi pusing, pening



Oh oww
Aku kena berundur dulu
Izinkan aku berehat dan betulkan keadaan dulu
InsyaAllah, bila semuanya ok aku kembali lagi
Mencoret sesuatu untuk tatapan di sini



-_-'
mrs e

6 comments:

mamaairis said...

laling...nape berhenti menulis...ko ok ke??? rindu nak baca ngomelan ko kat dada blog nih...

ko tengah mabuk2 ke apa??? hehehehehe

mamaairis said...

laling...nape berhenti menulis...ko ok ke??? rindu nak baca ngomelan ko kat dada blog nih...

ko tengah mabuk2 ke apa??? hehehehehe

eis said...

r u ok? take your time ya.

isya said...

ye la naja,Y Y Y ?? hehe

shah'dinie said...

sabar la tu semuenye dugaan......

ArELeEz said...

sweet moment & precious sgt kan? bestnye..