kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Tuesday, September 20, 2011

Pagi Ini

|
saya baru lepas mandi
mama mandikan saya, sejuk tauuuu trrrr
sementara mama nak siapkan saya, saya sempat main-main dengan eeyore


ini barang-barang keperluan saya
ada wet tissue, lotion, minyak J&J, bedak, cotton buds, minyak yu yee dan juga vicks
mama letak barang-barang ni dalam kotak hantaran kahwin mama & babah dulu supaya lebih teratur


yeayyyyy
saya dah siap berpakaian
dah get ready for my milk!!!







mrs e

3 comments:

Intan & The Boys said...

hello aisy! morning sayang~

mrs e said...

hai auntie intan! kem salam pd khalish & jaz yer! ♥

isya said...

naja, knp gambar mcm jd memanjang je, ke pc isya yg *engong ni.. ;p

alahai cutenya aisy!