kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Monday, October 24, 2011

Feel Good Time

|
Wiken adalah masa untuk famili tercinta.. Yiehaaa

Semalam, kitorang abiskan masa bersama hujung minggu ke Tanjung Emas, Muar. Syoknyaaa duduk² ambil udara laut kat situ. Kitorang pegi dengan famili Abang Zaki, emak n adik. Rasa seronok sangat sebab dapat luangkan masa sama-sama. Precious moments..


Ok, let the piccas speak!


 baru sampai Tanjung Emas time ni..
adik n mak naik Abang Zaki, kitorang naik keta sendiri



 Aisy tido penuh syahdu dalam stroller kena bayu laut



Mak n baby..
Kak Cha sempat tapau snek dari 7E n apam balik... nyummm nyummmm



 Me n my loff mummy♥



 Mulut aku tengah penuh kunyah apam balik time ni la adik aku nak snap gamba
Dengki la tu! :p



 Tido-tido ayam.. heeee :)



Irdina yang meragam takmo turun.. Pijak aspal tu pun tak mau
Haih -_-"



 Abang Zaki tengah relaks baca paper



 Kak Cha n baby yang manjeeeeee.. ngeee~



Keluarga kecil kami
Luv u both♥



 Me n my sweetheart♥



Anak Papa ;)
Gaya posing pun nak sama aje.. hehe



 Masing-masing ade beg tangan :P



 2 Hero darlinglalings kesayangan



Model GAP
Hiks


 Teman setia Cik E nya dak Apiz neh



 Menangis beria² tak mau turun, nak berdukung aje
Tu yang dah ber muscle-muscle dah tangan mummy LOL



 Lunch @ Pizza Hut



: us :

Dah puas santai-santai tepi laut, kitrang pun gerak ke PH. Perut sebenarnya tak la lapo sebab dah makan apam balik. 

Aku siap cakap dalam hati, kang kat pizza tak mo makan lah. Nak minum aje.
Tapi dah nampak pizza depan mata, haiyoooh tak tertahan weyh. Lalu aku pun makan juga. Bukan sekeping, tapi dua!
Bukan makan pizza jek pastu, siap mintak Kak Cha punya lasagna n makan chicken wing lagik.
Camno nak selim camnih?
T____T






mrs e

1 comments:

ArELeEz said...

ape lagik..?! workout, bebeh! pandai suh org workout tp, diri sendirik pun haub! hu3..