kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Friday, November 11, 2011

Random on 11-11-11

|
  • Berat Aisy da 6.5kg masa timbang 3 bulan ari tu


  • Malam tadi masa tengah basuh muka sebelum tido, boleh plak takde karen! Tensen je. Dah le masa tu aku sesorang kat dapur. Mau aku tak menjerit mintak rescue mr e tetengah malam gitu. Dah le malam jumaat lak tu, lagi le seriauuuuu... Aisy tido dalam kepanasan, sib baiklah ade kipas klip tu yang serba sikit dapat lah membantu kurangkan rimas.


  • Aku still bercuti jaga Aisy sampai bulan depan. Pastu cadangnya nak continue lagi sebulan sampai Jan 2012, tapi mr e suruh aku berhenti aje. Hmmm...


  • Banyak list dalam wishlist aku, tah bila la dapat dilaksanakan/dicapai. Antaranya nak kuruskan badan balik macam time anak dara semula.. (agak² boleh ke?) ekekekeke


  • Banyak dapat daging korban dalam fridge, so cadangnya menu ari ini adalah sup daging.. wallaaa


  • Bahagia sungguh dapat jaga Aisy sendiri sehari-hari. Makin hari makin tak sanggup nak tinggal dia kalau aku g keje. Kecuali pada orang yang aku betul-betul percaya. Huhu


  • Percaya tak, rutin aku sebagai housewife sehari-hari meminimakan aku keluar dari umah? Kalau takde hal yang penting, memang aku duduk kat umah jelah~~



Stop for now. Byeeeee

P/s : cantik kan tarikh ari ni? 111111, beatiful number and beautiful day, Friday




mrs e

1 comments:

nads said...

hi dear..bab nak kuruskan badan cam ank dara tu xmustahil dear...juz PM me for details...i will help u