kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Thursday, December 1, 2011

Cerita Ceriti :)

|
Sekarang Aisy da masuk 3bulan++, dah nak 4 bulan pun 4 Disember ni. Rasa macam sekejap pulak masa berlalu. Dah besar dah anak mama. Berat pun tak tahu dah bertambah berapa kg. 'Rasa' laaa kalau dukung dia lama-lama. Lenguh! Hehe



Pampers pun dah lama tukar saiz M. Awat cepat sangat membesar ni sayang? Mama tak puas lagi nak gomol-gomol Aisy bau newborn ari tu. Bila dengar sepupu baru bersalin anak ke-3, boleh tak rasa nak baby baru lagi? Hahaha #pitamsss



Akal dia pun da makin bertambah. Dah pandai merajuk sesungguh kalau lambat bagi susu. Pun merajuk sungguh-sungguh kalau da terlewat nak tidokan dia. Puasss laaa mama dia berenjutkan badan sambil dukung dia sampai dia tido. Bukan setakat berenjut sahaja, siap nak pakej zikir kan sekali. Sampai Irdina pun dah hafal dah kalau mama nya nak tido kan Aisy, dia pun ikut zikir sama.



Yang paling tak tahan, mama duk dukung Aisy, dia amik dua-dua Eeyore dia n dukung zikir sama-sama. So sweeeeettt lah budak ini! :))



Jom tengok Irdina zikir yang sempat dirakam



Time ni Aisy da tido.. Mummy dia saje nak berzikir dengan dia. Dia menjerit tu sebab tak kasi aku berzikir sama. LOL



Oh yaaa, aku memang tak biasakan Aisy tido berbuai, sebab malas nak angkut buai ke mana-mana :D






mrs e

2 comments:

suw said...

nama anak kite sama la..aisy jugak:)

salam kenal :)

mrs e said...

suw;

hehe.. kembar nama :P

salam kenal juga.. anw, tq visit my blog :))