kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Tuesday, December 27, 2011

Jalan-Jalan JJBM Sempena Xmas

|
Sabtu lepas, kuar g JJBM. Sesaje jek ngikut fifi nak beli barang. Dengan anak sedara aku sekali, Ira nak beli peralatan kembali ke sekolah katanya. Maka, ayuhhhhh.. moh le kiter..


Mr e tak ikut, sebab dia ade hal belah familynya. Aku pulak tak dapat join mr e atas sebab-sebab yang tertentu.


Fuhhhhh.. punya la ramaiiii oranggggg.. Festive season kannnn.. Sale YES lak tuh.. Berpusu-pusu la orang ke shopping mall. Aku pun ape kurangggg nyaaa.. ahahaha :D


Paling lawooo deko pokok krismas nya.. Meletopppp!! Buat kami semua tak tahan nak bergambar kat situ gak.. eheh




Posinggg cam iyeiye aje... kuikuikui


Edit-edit gamba ni nampak gumuks lak aku.. haihh takshukeeee =p


Lawooooo kan? Putih+biru.. Dah lawo, blingbling ngan bebola dia lak tuh


Tak lama pun kat situ. Tak tahan la haihhhhh berpusu-pusu ngan ramai orang. Lagipun takut Aisy meragam. Babah nye takde kalau dia meragam susah. So dah belibeli kitorang pun balik..


Ok itu aje. Tata


p/s : btw, ari ni besday aku.. cepat wishhhhhhhhhh :D




mrs e

1 comments:

Nort said...

lama x singgah.. pepun epi besday... n tahniah dah ada baby