kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Tuesday, December 13, 2011

Mothers Of Two (Or Three?)

|
Mulai hari ini aku menjadi seorang ibu beranak dua.


Ye, ibu beranak dua.


Dan 'gelaran' ini akan aku pegang sehingga hari khamis. Hehe :D


Sebenarnya mak aku takde kat umah. G rombongan ke Langkawi. So dari hari ini sampai hari khamis aku fully jaga Irdina n Aisy sorang-sorang. Belajar-belajar beranak dua katanya. Eh.


Ataupun sebenarnya ibu beranak tiga, sebab anak sedara aku ade sorang duduk sini juga sementara mak dia pun g rombongan Langkawi tu. Tapi dah besar la, dah form 4 pun. Dah boleh uruskan makan pakai mandi berak kencing sendiri. Tu pun boleh dikira ke? Kalau dikira, maka jadi ibu beranak 3 lah jadinya.


Hoho




mrs e

3 comments:

mak encik | SZ said...

ihikssss...
selamaaaatt la ma..
suh yang besar jaga yang kecik ..
kurang skit workload mama!

~ibu beranak 3~

mrs e said...

haha zi... alhamdulillah.. Allah permudahkan :)

senang bangat jaga budak berdua tu ari ni, xde nak meragam pun (setakat ni)

boleh plan adik untuk Aisy la macam ni. Eh.

LOL

custard geek said...
This comment has been removed by the author.