kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Sunday, January 1, 2012

Hello :')

|
Salam 2012. Dah tahun baru heee :p. 2011 ditinggalkan penuh kenangan.
2011 amat bermakna yang mana tahun itulah aku mabuk, mengandung n melahirkan Aisy. Owh, rindunya momen dan saat itu. Punya rindu tu sampai kadangkadang pegi round kat KKIA tempat checkup masa mengandung. Haha
Semoga tahun ini lebih memberi manfaat untuk diri aku dan keluarga. Amin.


Oyye, mak aku wat silap mata tadi malam. Masuk bilik tahun lepas n kuar bilik tahun ni. Terer tak terer tak. Aku tak dapat wat silap mata la sebab masuk bilik tido tahun ni n kuar bangun pagi tadi pun dah tahun ini. Lol =p

mrs e

1 comments:

mak encik | SZ said...

hahahaa..
sabo je la..
aku tergolong dalam orang yg buat silap mata tu la ma!