kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Thursday, January 12, 2012

MacamMacam

|
Malam tadi boleh pulak termimpikan mak encik SZ. Dalam mimpi tu dia nak bagi handbag lawaaaa kat aku. Punyalah rasa happy. Kaler hitam. Memang minat sesangattt laaaa..


Dalam rushing dia nak bagi handbag kat aku tu, boleh dia terus naik kereta n balik.
Aku pun beria-ia la kejar kereta dia, sampai ke sudah tak dapat. Last-last melopong o___O
Camne tah boleh termasuk dia kat dalam mimpi aku tu aku pun tak tau
Rasanya da lama gak tak bersembang ngan dia. Sebab tu aku jadi rindu kutttt lantas termimpikan dia.. Ahahahaha :P


Ni tgh tunggu dia online, nak sembang sket =)


Oyya, td surf net, cari baby sitter untuk Aisy. Supaya senang la kalau nak suap dia makan ke apa kan. Ingatkan price range below 100, sekali above 100.. Huaaaaa.. Dengan mamanya yang CEO Housewife-to-be nih, kena la fikir berkali-kali dulu.. Ataupun nak kecekkecek kat bapaknya kutkut la boleh dapat.. kuikuikui


Harga single kat web lain sama dengan harga single+tray set kat satu lagi web lain
Baik amik yang set kan kan kan?
Penjimatan berganda gittewww


Ape-ape pun, tunggu babahnya kasi lampu ijo dulu
Baru leh citer banyak =P


Oklah, sampai sini dulu
Ni numpang pc orang neh
Orangnye rehat, aku blogging jap :D


Maklumlah, dedekat dah nak chalooo nih
Sume pc yang aku guna dulu dah terbang ke mana-mana
Destkop kat orang tu, keyboard kat orang ni, mouse kat orang sinun
Huhu




mrs e

1 comments:

mak encik | SZ said...

hihihii..
tu tandanya ku seruuuu namamu sebelum tido ma!