kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Tuesday, January 17, 2012

Sepatutnya...

|
Sepatutnya hari ni aku dah duduk bersantai santai kat umah n mengulit dak bambam Aisy. Sepatutnya. Sepatutnya lahhhhh...



Tapi disebabkan sesuatu (malas nak citer panjang lebar HUHU), aku still kena keja jugak sampai awal bulan depan. Untuk cukupkan notis sebulan aku tu.




Hurmm.. So, kat sinilah aku. Duduk menumpang kat pc orang lain sementara orangnya rehat. Hukss..




Tolak hari ini, ade 12 hari bekerja lagi yang aku kena penuhkan. Sib baikla ade gap gap antara 12 hari tu. Ada cuti TBC sume. So taklaa terasa sangat. :)




Oh, masa TBC nanti anak sedara aku nak bertunang. So, maybe aku agak sibuk sket. Dia duk suruh touch up ape yang patut kat hantaran-hantaran dia tu. Tapi sampai sekarang tak berusik lagi. HAHA. Tak sempat lorhhh... balik keje pun dah penat, pastu nak main-main ngan dak Aisy lagi. Malam sabtu kut baru nak start buat =P




Btw, aku dalam rangka mengarang entri tentang pengalaman bersalinkan Aisy. Baru dapat karang separuh cerita. Fuhhhh, super duper panjang tu, sebab aku taknak satu memori pun yang tertinggal. Untuk tatapan aku juga nanti di kemudian hari, juga Aisy boleh baca kalau dia dah besar. So nak tanye, should i do it with just one longgggggggggg entry or separate it part by part?




Bagi la opinion okayyy :))




*p/s : nak tepek gambar si bambam Aisy tu, tapi nanti-nantilah. Next entry maybe...








mrs e

0 comments: