kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Tuesday, January 3, 2012

Terharu :')

|
Tak sangka dalam diamdiam hubby beri ini sempena birthday aku 27hb Dis ari tu....





Terharu wehhh.. Sebab aku memang tak expect pun dia nak wish aku dengan kad n bunga segala. Sanggup lak tu sorok-sorok nak bawak masuk bilik letak atas katil tanpa pengetahuan aku.. Alololoo.. so sweetttt :')


Maybe korang ade yang cakap.. alehhhhh bunga n kad je kut?


Memang la pada korang BIASA, tapi bagi aku LUARBIASA.
Kalau korang kenal mr e, rasa dia takdelah a type of guy yang sooooooo romantic. Dia orangnya sederhana je. Jadi, bila dia beria-ia belikan bunga n kad untuk aku, rasa kembanggggg betullah hati ni.. kalah kembang semangkuk!!


Tq yayang. Ayang really really really appreciate it! ♥♥♥ you :)




P/s : hadiah besday postpone dulu katanya.. KATANYA... ehehehehe






mrs e

0 comments: