kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Friday, March 23, 2012

Aisy Balik Kg cum Tengok Pengantin

|
2 minggu lepas Aisy balek kampung umah atok Segamat. Mama kata sekali nak pegi umah kenduri kawin sepupu mama sebelah arwah atok lelaki kat felda Redong ari ahad nya tuh.. So kitorang (Aisy, babah n mama) balik tido umah Tok Yah satu malam.


Sukaaa sangat la Tok Yah ngan Tokcu Pah bila Aisy balek. Ada la riuh sikit umah atok dengan suara Aisy. Cuma kesian la kat kakak Irdina kat umah atok BG sebab takde Aisy yang suka kacau dia main n tarik-tarik rambut dia.. Haaa tulah, sape suruh kakak Irdina tak suka ikat rambut kan, kan, kan.. Aisy tau capai je mana yang sempat.. Heeee... :P


Esoknya tu Aisy bangun pagi mama mandikan n terus pakaikan baju siap-siap. Pakai kemeja, pakai suar slack, stokin n kasut HENSEMHENSEM ;). Tok Yah teruja betul tengok Aisy pakai macam tu, dia kata gaya macam budak dah besar-besar aje.. Eheheheh :3


Sementara mama tunggu atok BG datang ngan cik Zaki sefamili ngan mummy n kakak Irdina nak konvoi ke umah kenduri, Aisy sempat amik gambar dengan Tok Yah.. 


 Lihatlah.. gembiranyaaaa Aisy!!



 Errr... cer tengok, ade rupa tok Yah tak Aisy?



As always, Aisy memang seorang yang ceriaaaaaaaaaaaaaa
:D



Jom tengok gelagat Aisy dalam kereta pulak :))








Aisy (Hafiy Aisy Nufail)
b/p mOmma

2 comments:

mak encik | SZ said...

hencemmmm laaa aisyy gelak ceria gitu ....
baru lepas nenen ye...muehehehee

mrs e said...

mak encik @ SZ;

heheee.. Aisy memang suka nau kalau amik gamba. Tau aje orang nak snap, terus posing siap-siap :P