kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Saturday, March 17, 2012

Hangat-hangat...~

|
.... (sambunglah sendiri) ehehehe


Gitu la aku sejak dua menjak ni.
Mula-mula memang rasa rajin bebenauuuu nak update blog. Ada benda nak share cerita, tapi bila dah bukak lappy, pastu tgk fb jap, twitter jap, blogwalking jap.. 
End up aku dah ngantuk bila dah buat semua kat atas tu.. kihkihkihkih :P


Pastu kekadang pulak excited ni nak masuk gambar, sekali bila bluetooth dari hp ke lappy, boleh plak lappy tak dapat detect. 
Dah meranapkan 'kerajinan' aku. Yela, beria nak transfer gambar pastu nak watermark dulu segala, boleh pulak tak boleh nak bluetooth. Cisss betul :3


Tu yang jadinya M A L A S
Malam ni pun sebenarnya macam datang seru rajin... Tapi dah lama-lama nak tunggukan abis transfer gambar ke lappy pun dah makan masa, aku dah jadi ngantuk.
Kalau dah ngantuk, apelagi, tidolah jawabnya..
Tiheehehehehe.. =)


Dah, masuk tidor.
Baca doa dulu, jangan lupa.
Assalamulaikum...



p/s : nanti kena tunggu datang seru lagi baru aku update.. hewhewhewhew






mrs e

0 comments: