kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Thursday, March 29, 2012

Lama Vs Baru

|
Agak lama jugak dah dapat syiling yang baru ni. Tapi tak sempat-sempat nak ambil gambar. Heee :')


Dapat ni pun masa beli barang kat Jusco. Tempat lain so far aku tak dapat syiling yang baru ni lagi. Itupun kala aku nak membeli mesti la kadang-kadang terambil syiling ni nak buat bayaran. Pastu adik cashier cepat cepat ambil dengan suka hati *nak tukar dengan syiling dia lettew* dan aku yang tersedar terus mintak balik semula tukar dengan syiling yang lain LOL -.-t


Sayangggg hehhh.. Susah nak dapat lagi lak tu... Sok kalau dah berlambak, dah tak heran :D




Anyway, tak banyak perbezaan syiling lama dengan yang baru. Cuma syiling 20 sen ditukar dengan kaler keemasan dan saiznya kecil sikit. Syiling 10 sen sama dari segi saiz dan warna cuma corak baru je..
Syiling 5 sen pulak dibesarkan sikit hampir menyamai saiz syiling 10 sen..


Korang dah dapat syiling yang baru ni ke belum?





mrs e
mOmma HAN

1 comments:

adda syuhada said...

dh dpt pun...dpt bila byr tol diorg bagi baki syiling baru ni..yg 50sen baru sama besar jer ngn 20sen..wat konpius jer..