kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Thursday, January 2, 2014

Hai.

|
Assalamualaikum..


Pekabo? Ingat daku lagi tak?
Aduhaiii lambat btol nak menaip guna hp n sambil sebelah tangan makan nasi lemak. Macam ayam mematuk aku duk menaip satu satu nih.

Belum terlambat rasanya, nak ucap selamat bertukar tahun ke 2014.

-ok dah abis makan nasi lemak, leh taip lelaju sikit-

Da lama tak mengomel kat sini, rasa terlalu banyak yang nak dikongsi. Aku update yang penting penting dulu jelah ye..

1. Aku da selamat melahirkan anak kedua pada 12/8/13. Baby girl, berat 3kg yang dinamakan Najwa Aisya Humaira

2. ...

3. .....


Apa lagi ek? Hahahahaha.. Time aku taknak menulis, cam banyakkkk je rasa nak diceritakan. Tapi bila da menaip, satu hapah tak hingattt..

Aku rasa mungkin faktor usia dan penambahan bilangan anak kottt.. Maklumlahh bila bersalin banyak urat yang putus. Kuikuikui


Jadi sampai sini dulu jelah yer. Nanti nanti cerita lagi..



P/s : ari ni balik kul 3 sebab johor da start cuti mingguan jumaat n sabtu.. Wohooo



Mama Aisy & Aisya


- Posted using BlogPress from my iPhone

0 comments: